21 Φεβρουαρίου 2012
Σήμερα Τρίτη, δυστυχώς όσοι χρησιμοποιείτε στην Αττική τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ χάσατε! Χάσατε γιατί δεν θα υπάρχει λεωφορείο για να επιστρέψετε στο σπίτι μετά τη δουλειά. Μόλις χάσατε και το μισό μεροκάματο, αν θα πρέπει να επιστρέψετε με ταξί! Σήμερα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ πραγματοποιούν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα.
Βέβαια για να τηρηθεί με ακρίβεια με ευλάβεια το ωράριο της στάσης εργασίας, η στάση ξεκινάει όχι από την ώρα που αποσύρονται τα λεωφορεία από τα δρομολόγια, αλλά από την ώρα που “σηκώνουν χειρόφρενο” στο αμαξοστάσιο. Το ίδιο και μετά το τέλος της κινητοποίησης, όπου ο χρόνος μετράει από τη στιγμή που θα “βάλουν εμπρός” τη μηχανή! Αυτό έχει σαν συνέπεια να αποσύρονται τα λεωφορεία από τα δρομολόγια μία ώρα πριν, δηλαδή στις 10 το πρωί και να επιστρέφουν στα δρομολόγια στις 6 το απόγευμα.
Ένα 8ωρό, μια ολόκληρη βάρδια χωρίς λεωφορεία στους δρόμους. Θα πείτε και τι να κάνουν οι εργαζόμενοι; Έχουν αιτήματα και οφείλουν να τα διεκδικήσουν, όπως κάνουν όλοι οι κλάδοι εργαζομένων. Όμως φευ δεν είναι έτσι. Δεν διεκδικούν κάτι οι εργαζόμενοι με την κινητοποίησή τους. Ούτε κάποιο αίτημα έχουν θέσει, ούτε διαμαρτύρονται για κάτι άλλο. Αλλά επί της ουσίας δεν πρόκειται καν για κινητοποίηση! Για γενική συνέλευση πρόκειται!
Δύο εκατομμύρια πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά λεωφορείο στις μετακινήσεις τους, μεταξύ τους και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες που έχουν προπληρώσει τη μετακίνησή τους μέσω της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών, θα πρέπει να βρουν άλλο τρόπο μεταφοράς, γιατί οι εργαζόμενοι έχουν γενική συνέλευση. Θα πείτε πως ίσως να υπάρχει σοβαρός λόγος που επιβάλει τη στάση εργασίας, καθώς πρέπει να συζητήσουν φλέγοντα θέματα και να αποφασίσουν για διεκδικήσεις και απεργίες, οπότε ναι μεν δημιουργούν πρόβλημα, αλλά προέχουν τα προβλήματα του κλάδου.
Μακάρι να ήταν έστω και έτσι. Όμως δεν είναι. Τα λεωφορεία δεν θα κυκλοφορούν, γιατί οι συνδικαλιστές θέλουν να κάνουν ενώπιον κοινού τον απολογισμό τους! Πρόκειται για “εκλογοαπολογιστική συνέλευση”, όπως γράφει και το δελτίο τύπου που εξέδωσαν. Επειδή πλησιάζουν εκλογές, θέλει η ηγεσία του συνδικάτου να κάνει τον απολογισμό της!
Τώρα θα ρωτήσετε και πως θα χωρέσουν 8000 εργαζόμενοι στα λεωφορεία, σε μια αίθουσα χωρητικότητας 200 -250 ατόμων σε ξενοδοχείο της πλατείας Καραΐσκάκη όπου λαμβάνει χώρα η γενική τους συνέλευση; Προφανώς δεν χρειάζεται να χωρέσουν περισσότεροι, γιατί ελάχιστοι θα πάνε. Αλλιώς το συνδικάτο θα έκλεινε έναν αντίστοιχης χωρητικότητας χώρο, ένα κλειστό γήπεδο για παράδειγμα. Θα αναρωτηθείτε:
Για να κάνει τον απολογισμό του το συνδικάτο ενώπιον μερικών δεκάδων εργαζομένων, θα πρέπει 2 εκατομμύρια άνθρωποι, να μην έχουν τρόπο να γυρίσουν σπίτι τους; Δυστυχώς ναι είναι η απάντηση. Άλλωστε θα τους πει κανείς τίποτε; Θα διαμαρτυρηθεί κανείς; Θα υπάρξουν συνέπειες; Είπαμε, νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη, όχι το δίκαιο του χρήστη, που ακριβοπληρώνει τις συγκοινωνίες!
Σήμερα Τρίτη, δυστυχώς όσοι χρησιμοποιείτε στην Αττική τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ χάσατε! Χάσατε γιατί δεν θα υπάρχει λεωφορείο για να επιστρέψετε στο σπίτι μετά τη δουλειά. Μόλις χάσατε και το μισό μεροκάματο, αν θα πρέπει να επιστρέψετε με ταξί! Σήμερα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ πραγματοποιούν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα.
Βέβαια για να τηρηθεί με ακρίβεια με ευλάβεια το ωράριο της στάσης εργασίας, η στάση ξεκινάει όχι από την ώρα που αποσύρονται τα λεωφορεία από τα δρομολόγια, αλλά από την ώρα που “σηκώνουν χειρόφρενο” στο αμαξοστάσιο. Το ίδιο και μετά το τέλος της κινητοποίησης, όπου ο χρόνος μετράει από τη στιγμή που θα “βάλουν εμπρός” τη μηχανή! Αυτό έχει σαν συνέπεια να αποσύρονται τα λεωφορεία από τα δρομολόγια μία ώρα πριν, δηλαδή στις 10 το πρωί και να επιστρέφουν στα δρομολόγια στις 6 το απόγευμα.
Ένα 8ωρό, μια ολόκληρη βάρδια χωρίς λεωφορεία στους δρόμους. Θα πείτε και τι να κάνουν οι εργαζόμενοι; Έχουν αιτήματα και οφείλουν να τα διεκδικήσουν, όπως κάνουν όλοι οι κλάδοι εργαζομένων. Όμως φευ δεν είναι έτσι. Δεν διεκδικούν κάτι οι εργαζόμενοι με την κινητοποίησή τους. Ούτε κάποιο αίτημα έχουν θέσει, ούτε διαμαρτύρονται για κάτι άλλο. Αλλά επί της ουσίας δεν πρόκειται καν για κινητοποίηση! Για γενική συνέλευση πρόκειται!
Δύο εκατομμύρια πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά λεωφορείο στις μετακινήσεις τους, μεταξύ τους και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες που έχουν προπληρώσει τη μετακίνησή τους μέσω της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών, θα πρέπει να βρουν άλλο τρόπο μεταφοράς, γιατί οι εργαζόμενοι έχουν γενική συνέλευση. Θα πείτε πως ίσως να υπάρχει σοβαρός λόγος που επιβάλει τη στάση εργασίας, καθώς πρέπει να συζητήσουν φλέγοντα θέματα και να αποφασίσουν για διεκδικήσεις και απεργίες, οπότε ναι μεν δημιουργούν πρόβλημα, αλλά προέχουν τα προβλήματα του κλάδου.
Μακάρι να ήταν έστω και έτσι. Όμως δεν είναι. Τα λεωφορεία δεν θα κυκλοφορούν, γιατί οι συνδικαλιστές θέλουν να κάνουν ενώπιον κοινού τον απολογισμό τους! Πρόκειται για “εκλογοαπολογιστική συνέλευση”, όπως γράφει και το δελτίο τύπου που εξέδωσαν. Επειδή πλησιάζουν εκλογές, θέλει η ηγεσία του συνδικάτου να κάνει τον απολογισμό της!
Τώρα θα ρωτήσετε και πως θα χωρέσουν 8000 εργαζόμενοι στα λεωφορεία, σε μια αίθουσα χωρητικότητας 200 -250 ατόμων σε ξενοδοχείο της πλατείας Καραΐσκάκη όπου λαμβάνει χώρα η γενική τους συνέλευση; Προφανώς δεν χρειάζεται να χωρέσουν περισσότεροι, γιατί ελάχιστοι θα πάνε. Αλλιώς το συνδικάτο θα έκλεινε έναν αντίστοιχης χωρητικότητας χώρο, ένα κλειστό γήπεδο για παράδειγμα. Θα αναρωτηθείτε:
Για να κάνει τον απολογισμό του το συνδικάτο ενώπιον μερικών δεκάδων εργαζομένων, θα πρέπει 2 εκατομμύρια άνθρωποι, να μην έχουν τρόπο να γυρίσουν σπίτι τους; Δυστυχώς ναι είναι η απάντηση. Άλλωστε θα τους πει κανείς τίποτε; Θα διαμαρτυρηθεί κανείς; Θα υπάρξουν συνέπειες; Είπαμε, νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη, όχι το δίκαιο του χρήστη, που ακριβοπληρώνει τις συγκοινωνίες!
Εγώ σήμερα έχασα μάθημα από την εξεταστική μου, γιατί είχα υπολογίσει ότι η στάση εργασίας θα άρχιζε στις 11! Τελικά, όπως το λέτε, τα λεωφορεία σταμάτησαν να κυκλοφορούν από τις 10! Λεφτά για ταξί δεν υπάρχουν...
ΑπάντησηΔιαγραφή